Son zamanlarda Facebook’da yeni moda olan ve insanların gezdikleri gördükleri yerlerden veya selfie'lerden çok sürekli yediklerini içtiklerini paylaşmaları ülkemiz dahil tüm dünyada tepki görmeye başladı. Bazı ülkeler ise bu durumu gerçekten ciddiye almaya başlamış ve tepkisini farklı bir şekilde dile getirmiş. Amerika’da Critter isimli 1000’e yakın çalışanı olan büyük bir şirket kendi Geçtiğimiz günlerde Facebook hesabında şirket olarak yemek resimleri içeren paylaşımları desteklemediklerini ve onun yerine önümüzdeki aydan itibaren ayda bir kere şirket olarak yapacağı “FaceDonation” isimli paylaşımlara gelen beğeni sayısı doğrultusunda evsizlere ve muhtaç durumda olanlara bağış yapacaklarını duyurdu. Ayrıca şirket çalışanlarınada e-mail yolu ile şirket yemeklerini paylaşanların maaş hesaplarından oluşturulacak havuz hesabına yemeğin tutarı kadar zorunlu bağış alacaklarını bildirdi. Bir cezadan çok insanlara birşey anlatmaya çalışan bu uygulamadan kimse şikayetçi değil ve havuz bağış hesabına yemek paylaşımı yapılmasa bile tüm çalışanlardan gönüllü destek gelmeye devam ediyor. Umarız bu tarz bir uygulamanın devamını heryerde ve özellikle ülkemizde de görmeye başlarız.
No comments:
Post a Comment