Hepimizin mutlaka çağrı merkezlerine yılda 1-2 kere işi düşer. Genelde bankaların ve GSM operatörlerinin çağrı merkezlerine gelen talepler daha fazla olsada evimizdeki internet paketinden, suya hatta elektriğe kadar artık herşeyin bir çağrı merkezi var. Çoğu kişi çağrı merkezlerinde çok bekletilmekten ve nihayet bir ilgiliye ulaştıklarında da sorunları çözülene kadar binbir farklı prosedürden geçtiklerinden şikayet eder durur. Aslında bütün bu prosedürler her çağrı merkezi sisteminde olan ve güvenlik amacı ile yani arayan kişinin gerçekten hesap sahibi olup olmadığının kontrolü amacıyla yapılan gerekli ve bir o kadarda müşterilerinin haklarını koruyan aşamalardır.
Genelde herkes uzun bekleme aşamalarında sinirlerini biriktirir ve karşısına çıkan ilk kişiye patlama gibi bir durum sözkonusu olur. Bu şekilde davranıldığında sizinle ilgilenen kişinin size yardımcı olmak gibi bir görevi olsa bile genede her insanoğlunun yaptığı gibi bir süre sonra kendi yapmadığı bir hata yüzünden fırça yediği için o da sinirlenir ve belkide kısa bir sürede hallolacak işiniz en zor aşamalara kadar giderek içinden çıkılmaz bir hale gelebilir. Bu tip durumlarda çağrı merkezi çalışanları %90 kaba insanlarla muhattap olduğu için kibar olarak işinizi en kısa ve kolay yoldan halledebilirsiniz.
No comments:
Post a Comment