Tuesday, June 17, 2014

En İlginç ve Komik İtiraflar

İşte internetteki komik ama bir o kadar da garip itiraflardan seçmeler

- Çocukken bakkala ben giderdim. Malum evin en küçüğüyüz, gidilecek. Sonra kardeşim oldu, ben terfi ettim diye sevinirken "Aaa ama küçük o, sen ablasın" dediler yine ben gittim. Şimdi de kendi çocuğuma kıyamıyorum, çok ders çalışıyor yorgundur evladım diye ben gidiyorum. Yani diyeceğim o ki, gazı nasıl almışsam bu cephede değişen hiçbir şey yok.

- Ne zamandan beri bu kadar argo konuşan ve küfür eden bir kadınım farkında değildim. Bana yaklaşan her adama saydırıp sözde posta koyar olmuşum. Birinin "Böyle konuşan biri ne bana ne başkasına değer katamaz" gibi bir şeyler söylemesinden sonra epeyce düşündüm. Hatırladım sonunda; kimseyi kırmayım diye nazik tavırlar sergilediğim zamanlarda ısrarcı yapışkanlardan kurtulmak için geliştirmiş olmalıyım bu yöntemi. Oysa özüm bu değildi ki benim. Acilen toparlanmalıyım.

- Hz. İsa peygamberin doğduğu yerdeki, dünyanın ilk kilisesine girerken besmele çekerek girdiğimi sonradan fark ettim.

- Okulların kapanmasıyla ailesinin yanına gidip beş yıldan bu yana ilk kez beni yalnız bırakacak olan karım bu sürede dünya kupası maçlarını izleyeceğimi düşünüyor. Bu yüzden Brezilya 2014 benim için unutulmaz bir turnuva olacak.

- Sabah kahvemi balkonda içiyorum. O esnada karşı binanın camında yan yana dizili iki kumru gözüme çarpıyor. Kumrulardan biri ötekinin üzerine çıkıverince ''Aaa bunlar seks yapıyorlar'' diye içimden geçiriyorum. Derken altta kalan kumru silkinince üstte olan tekrar eski yerine geçiyor. Kaşla göz arası üçüncü bir kumru kanat çırparak (tahminimce dişi olan) kumrunun üzerine çıkıveriyor. Şaşkınlıktan kahve içmeyi dahi unutan ben ''Hani bunlar tek eşliydi lan!'' diye söylenmeden edemiyorum.

No comments:

Post a Comment