Thursday, July 17, 2014

İtiraflar 1

İşte internetteki itiraf sitelerinde yer alan komik ve bazen bir o kadar da garip itiraflardan sizler için seçtiklerimiz;
  • Lunaparkta gordugum kızla muhabbet kurabilmek icin çarpisan arabaada hep ona carptm ise yaradi tanistik
  • YeniCuma’da oturuyordum havaya doğru esnerken tam ağzımın ortasına kuş s…
  • Mıllet eli eline değmemıs bı kız arar bense hayatdan yorgun bıktım sığınacak bı bayan arıyorum. Maddıyat desen sıkıntı yok. Anam evlendırek senı dıyo. Anama kalsa buldu bıle bense tutanacak son dal arayan bayan arıyorum ne yaşadığı umurumda degıl sadece ona yaşattıklarını unutturmak ıstıyorum hayata bembeyaz bu sayfa acmak. Bunu en yakın dostuma soyledım salak mısın sen dedı. Kım haklı bılmıyorum zaten oyle bı bayanda karşıma çıkmadı. Ne bılım gec olmadan o benı bulur umarım..anama burdan seslenmiyorum bulursam tutar kolundsn getırırım
  • benim hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı hep sevgilierim oldu. hep birden fazla kişiyi idare ettim ama en sonunda baltayı taşa vurdum birini sevdim o beni sevmedi hala peşinde koşturtuyo namussuz beni ne yaptıysam yaranamadım aklıma hep şu ata sözü geliyo wala dün yediğin hurmalaı bugün gö*ünü tırmalar hakkatten tırmalıyo 
  • abi geçen otobüse bindim tabi yine herzmanki gibi tıklım tıklım full + full dolu kızın biri önümde duruyo topuklu bi ayakkabı giymiş insafsız otobüsçü firene bi bastı ulan o kız topuklu ayakkabısının topuğuyla sağ ayağımın serçe parmağının üstüne bastı lanet olsun ne biçim acıdır anlatamam yaaa özür filan diledi ama geçmedi, gecermi bi özürle acı off anlattıkca sızlıyo ayağım ya

No comments:

Post a Comment