Thursday, July 17, 2014

İtiraflar 2

  • Kocam o kadar üşengeç ki evin içinde ona seslendiğimde "efendim" cevabını cepten beni arayarak veriyor, bağırmaya üşeniyornuş beyefendi.
  • Dünya Kupası finalinde yönetmenin gösterdiği tribün görüntülerindeki kadın popülasyonundan anladığım kadarı ile; benim Arjantin'de yaşamam gerek.
  • Mutfakta yemek hazırlarken "Çocuklara neden bakmıyorsun?" diye çemkiren kocama "G...ümde gözüm var, oradan takip ediyorum" dedim, önce çok güldü sonra sinirlendi.
  • Yaklaşık altı ay önce ehliyetine el konan kocam, ehliyetini alır almaz ilk trafik çevirmesine yakalanıp ''Bakın benim ehliyetim var, istediğiniz cezayı yazabilirsiniz, işte ehliyetim, ehliyetim var benim.'' diyecekmiş. Nasıl bir psikoloji ki bu böyle, anlayan varsa beri gelsin.
  • 13 yaşında ve 68 kilo olan kuzenim aldığı 6 aylık köpeğin ismini pilav koydu. Hayvanı da yemeye kalkar diye çok korkuyoruz.
  • Nöbetten çıkmıştı. Yorgun olduğunu düşünerek benim için nezaketen de olsa dışarı çıkmak zorunda kalmasın diye "Yoldan geldim" şeklinde yalan söyledim. O da "Nöbetten çıkmıştım zaten" dedi. Sonradan öğrendim ki giyinip hazırlanmış ve beni beklemiş ama yoldan geldiğim için ısrarcı olmamış. E zaten ben de hazırlanmıştım. Ertesi güne kadar kırgın ve yalnızdık. Bence insanların çoğu iyi niyetlerinden kaynaklanan gerizekalılıklarından dolayı yalnız.
  • "Oruç nasıl gidiyor?" diye sorduğum memur arkadaşımın net cevabıdır: "Gündüzleri açlıktan, geceleri ise tokluktan bir şey yapamıyorum." Bu Ramazan biter eminim ama bizim memurda bahaneler bitmez.

No comments:

Post a Comment