Friday, July 18, 2014

Oyun İtirafları

Seviştikten sonra laptop'ını kucağına alıp online oyununa geri dönmüyor mu, yemin ederim seksten soğuyorum!

Aldığım hediyeyi görünce ''Of yaa yine mi oyuncak, çocuk işi bunlar...'' dedi. Yeni bir iPad istiyormuş beyefendi. Kendisi henüz beş yaşına bile girmedi. Oyun oynamayı bile unuttu zamane çocukları.

Facebook üzerinden oynan oyunda o kadar kötüyüm o kadar düşünmeden oynuyorum ki bir gün oyun dile gelip "Uğraşma artık bir sen" diyecek diye korkuyorum.

Gün içinde en mutlu olduğum 15 dakika, şekerleri topladığım oyun sayesinde oluyor. Akıllı telefon olmadan önce nasıl yaşıyormuşum hatırlayamıyorum.

Vay efendim ben buna nereden başlamışım, başlamamda kim vesile olup bu kötülüğü yapmış bana, derhal bırakmam gerekiyormuş vs vs. Annemin bu kadar siteminin nedeni içki, sigara değil sadece telefonda oynadığım oyun olması komedi gerçekten.

4 yaşındaki oğlum cep telefonumu gizli gizli yürütüp oyun oynuyor oynamasına da, ah bir de topladığım altınları harcamasa, kadın karakterleri satın almasa çok daha iyi olacak. Her seferinde hayırsız evladı tarafından tüm serveti karı kızla yenen insanlar gibi hissediyorum kendimi.

Arkadaş ısrarıyla biriyle buluşmaktan daha kötüsü, buluşulan kişinin de aynı ısrarlarla karşınızda oturuyor olduğunu orada öğrenmektir. Telefonda oyun oynanan buluşmanın bonusu evine kadar bırakmak, ödülü de geçilemeyen oyunda level üstüne level atlamak oldu.

No comments:

Post a Comment