Wednesday, July 23, 2014

Karışık İtiraflar

Facede pişti oynarken bi kızla tanıştım konyalı yok böyle bi salak yaa istedigim her çeşit resimleri attı agbi :)üstelik sırılsıklam aşık yol verdim gitmem diyo başımı belaya sokacak intihar edecem diyip duruyo bi yardımcı olsanız nasıl kurtulurum 

Esimle son günlerde iyice kavga eder olduk.Ben masum olduğum halde sanki beni aldatiyormusum gibi suçluyor.Ama boyle devam ederse gerçekten aldatacagim. 

sevgilm ıtü de okuyo. ve ordaki kızların da çok güzel olduğunu duydm vallahi korkmuyo degilim ya beni bırakırsa ya aldatırsaa offf 

merhaba herkese ben hakan yaşım 37 bundan 2 sene öncesine kadar düzenli bir hayatım vardı internet üzerinden alıştığım sanal oyun hayatımı mahv etti omaha poker rulet vs benzeri oyunlarda tam 300 bin tl kayb ettim şu andada bankalara 150.bin borcum ne yapacağımı şaşırdım aileme çevreme çoçuklarıma nasıl anlatacağımı bilemiyorum ne yapmam lazım sizce bi fikir verin lütfen 

merhaba herkese ben maltepe üniversitesinde okuyorum. Amerikada öğrenciler öğretim görevlisini kartopu yapğmuruna tutmuş bende bu işe öncülük etmek istiyorum sizce nasıl olur ceza filan alırmıyız ? onlar gibi inşallah almayız destekleyin beni 

üniversitede ön sıradaki arkadaşımdan kopya cektim oda bi önündekinden kopya çekti a ve b olarak iki çeşit dağıtmış hoca farkına varmadık benim a önümdekinin b idi oda önden a testinden kopya cekti bende ondan sınavdan ben 85 aldım o sıfır 

No comments:

Post a Comment