Friday, July 25, 2014

Komik İtiraflar

-Geçen cumartesi günü annem, kızkardeşim ve oğlum ile mesire alanına giden yolda seyir halinde aracımın alev aldığını ve yanmaya başladığını görüp hemen durdum. Ailemi dışarı çıkardım. Araçtan uzaklaştıktan sonra,araba cayır cayır yanarken 8 aylık hamile ve ailemle arası limoni olan karımı arayıp "Aşkım merak etme, ben de Baran da iyiyiz, annemler de iyi. Araba yanıyor. Arkadaş gelecek, onları eve yollayacağım" dedim. Hanımdan gelen cevap: "Keşke erken söyleseydin, ev çok dağınık ,evi toplardım." Ulan arabanın yancağını bilsem zaten arabayı yakmazdım. Sıyır kendinden geç!

-Lise yıllarından hayranı olduğunuz ve sabrederek yıllar sonra evinize gelmeye ikna ettiğiniz o muhteşem kadının yemekte balık ve çoban salata yediğini dudak teması ile anlamanızdan daha berbat bir durum olamaz...

-Ramazan günü, radarla hız kontrolü yapan sivil ekip otosunun tepesine motoruyla çıkan ve ısrarla sarhoş olmadığını iddia eden ayık delikanlı; ne içtin aslanım sen? Bana da söyle, iftardan sonra söz bende içeceğim aynısından.

-Yaşı 30'ların ortasına gelmiş, evlenip çocuk yapma arzusu tavan yapmış arkadaşıma eskiden beri tandığımız bir çocuğu aday olarak gösteriyorum. Damat adayını uzun süredir tanıdığından yakınan arkadaşım önerimi şöyle reddediyor; "Ne o ya sanki akraba evliliği yaparmış gibi."

-İlgimi çekmeye çalışmasından ve sözlü tacizlerinden sıkıldığım, ters davranmamdan anlamayan kişiye "Senin özgüveninin çeyreği bende olsa aya merdiven dayarım" dedim. "Sen kendine neden güvenmiyorsun ki, ay gibi kızsın maşallah" dedi. Şoktayım.

No comments:

Post a Comment